Sokan vagyunk, akik nem csak múlt időben szerettünk színházba járni, hanem a jövőben is szeretünk majd, amint megnyitják a kapuikat a kultúra templomai. Műsorunk mai vendége, Andrási Attila, a Magyarkanizsai Udvari Kamaraszínház alapító-rendezője használja ezt a szép kifejezést a színházakra. Szombaton, március 27-én van mostani zárt kapus világunkban a Szímházak Világnapja, amelyet a Nemzetközi Színházi Intézet (ITI) közgyűlésének Bécsben elfogadott határozata alapján 1962 óta tartanak ezen a napon annak emlékére, hogy 1957-ben ekkor volt a Párizsban működő Nemzetek Színházának évadnyitója. A világnap célja, hogy felhívja a figyelmet a színházművészet és tágabb értelemben a kultúra fontosságára, tisztelegjen a színészek, a színházi dolgozók előtt, kérje számukra a közönség szeretetét és támogatását. Most már megértik, miért mondtam az elején, hogy színházi időben köszöntöm a hallgatókat, hiszen ilyenkor, hét óra után tíz perccel szokott felgördülni a függöny. Napjainkban marad a tévé közvetítése felvételről, ami számomra jóval kevesebb az előadáson való részvételnél, de több a semminél. A színházak szerepéről, a bulvár- és a közszolgálati darabokról, az utazó színház küldetéséről, a színpadra állított történelem mának szóló üzenetéről beszélgetünk majd – nem könnyű, de nagyon érdekes témák az ünnepi alkalomra. Szó lesz arról a darabról is, amelyet kifejezetten a világnapon, tehát szombaton lehet majd ingyenesen megtekinteni és amelyet a világon szétszóródott magyarság és persze az itthoni nézők kedvéért tettek fel a honlapjukra. Jöjjenek velem, induljunk a nézőtérre, szerdán beszélgetünk, szombaton pedig színházba is mehetünk!
Társaságunkat az Xtaxit azért hoztuk létre, hogy a Szigetszentmiklóson és a környező településeken élőknek, illetve a térségben üzemelő vállalkozásoknak nyújtsunk segítséget egy megbízható, korrekt és színvonalas taxi szolgáltatással. Az Xtaxi csapatával kényelmesen, biztonságosan és pontosan érheti el Ön is az úticélját.
Vegye igénybe szolgáltatásunkat és tapasztalja meg Ön is, hogy nálunk az utasok igényei és elégedettsége a legfontosabb!