Vajon van-e olyan ember, aki nem szeret nevetni egy jót? Alig hiszem. Kedvelem – mint nevetésre ingerlő eszközt – a jó vicceket, és hála Istennek, a magyarok szeretnek és tudnak is jó vicceket kitalálni nagyon gyorsan, szinte bármiről. A Nyugati pályaudvar környékén lakom és emlékszem, a hatvanas évek valamelyikében egy fékhiba miatt egy személyvagon áttörte a csarnokban az ütközőbakot és legurult egészen a villamossínekre. Percek alatt én is a helyszínen bámészkodtam és hallottam, amint ott, a sérült személykocsi mellett már mesélték a viccet, miszerint miért gurult ki a vagon a körútra? Mert nem akart vidékre menni. A fiatalok kedvéért teszem hozzá, hogy annak idején budapesti dolgozónak nem volt nagyobb réme, mint a vidékre való áthelyezés. Szóval, gyorsan megszületnek nálunk az első viccek, azaz gyorsan megszülettek. Több mint egy éve élünk már együtt a járvánnyal, és valóban szellemes, jó viccet még nem hallottam. Vajon mi lehet az oka? Egyáltalán, betegség idején képes az ember nevetni? Hogyan hat a nevetés általában a lelki és fizikai állapotunkra, mivel derítsük jókedvre magunkat és környezetünket? Ilyen és ezekhez hasonló kérdésekre keressük viccekkel tarkítva a válaszokat dr. Papp János hang- és nevetéskutatóval. Jöjjenek velem, ne hagyjuk, hogy elterjedjen a járványos rosszkedv, hozzuk vissza a mindennapokba is a szökni próbáló jókedvet!
A Kis-Duna mente TDM Nonprofit Kft. a Csepel-sziget és a Kis-Duna mente térség turizmusának fejlesztéséért és népszerűsítéséért felelős szervezet. Céljuk, hogy a térség 21 településének mintegy 100 látnivalóját és programját bemutassák a látogatóknak egész évben.
A szervezet kiemelt figyelmet fordít a térség természeti és kulturális értékeinek megőrzésére, miközben aktívan dolgozik a turizmus infrastruktúrájának fejlesztésén. Közreműködésükkel számos helyi rendezvény és program valósul meg, amelyek nemcsak a látogatók, hanem a helyi lakosok számára is értéket teremtenek.
A Kis-Duna mente TDM célja a térség turisztikai vonzerejének növelése, a helyi identitás erősítése, valamint a fenntartható turizmus alapelveinek előmozdítása. Szolgáltatásaik között szerepel az információszolgáltatás, a marketingtevékenység, valamint a helyi vállalkozások szakmai támogatása és hálózatépítése.
Az együttműködés és a közösségi szellem kiemelt fontosságot kap a szervezet működésében, hiszen hisznek abban, hogy közös erőfeszítésekkel érhető el a hosszú távú siker.