A SzigetSzelet XIV. évfolyamának 1. számát hallgatják, a szerkesztő-műsorvezető, Haeffler András vagyok. Bár már jelképesen is alig dolgoznak rajta, Budapesten még mindig zárva van a pesti alsó rakpart az autósok elől és a hírek szerint csak két év múlva nyitják meg, az indok ismeretlen. Ha az autósok járhatnának rajta, akkor mindjárt a Soroksári útról való lekanyarodás után jobb oldalon díszburkolattal kirakott kapu-alakzatok tűnnének fel. Vakamikor ezeken keresztül a Fővám, majd Dimitrov, majd napjainkban megint Fővám téri Nagycsarnokba lehetett bejutni – hajnalonta itt hordták be a friss árut az árusokhoz a kofahajókról. A kofahajók pedig a Kis-Dunán végigpöfögve, többek között a szigetszentmiklósi bolgárkertészektől származó finom, frissen szedett zöldségeket-gyümölcsöket vitték a budapestieknek. Mai témánk az itteni és érintőlegesen az országban élő bolgárság múltja, jelene és jövője, vendégünk pedig Kirov Milán, a szigetszentmiklósi Bolgár Nemzetiségi Önkormányzat vezetője. Jöjjenek velem, szálljunk föl együtt valamelyik képzeletbeli kofahajóra, és miközben hallgatjuk Kirov Milánt, jóízűt reggelizhetünk a harmatosan friss áruból. Újévi jó étvágyat mindenkinek!
Márkafüggetlen szakszerviz, Gyári és utángyártott alkatrész, Karosszéria - Fényezés, Vizsgáztatás, Biztosítási ügyintézés.
A társaság elődje 2006-ban hat SEAT márkakereskedő, valamint Volkswagen, $koda és SEAT márkaszerviz összefogásával alapult.
A cég az autókereskedelem kiszámíthatatlansága miatt a szerviztevékenységet kívánta fejleszteni. Márkaszervizként immáron magánszemélyeken túl a flottakezelők igényeinek kiszolgálására is képes volt hangsúlyt fektetni.
Napjainkban ez az összefogás egy olyan társasággá fejlődött, amely az ágazaton belül megkerülhetetlenül, átlagon felüli lehetőségeket teremtett a versenyképesség biztosításával a kereskedelem és szolgáltatás területén egyaránt.